.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یقین دارم خانم دکتر زمانی درست حرکت می‌کند
شمال نیوز : آیت اله حاج شیخ مهدی زمانی کیاسری با اشاره اینکه از زمان اعلام حضور خانم دکتر زمانی برای انتخابات مجلس،گروههای مختلف شهروندان ساروی به اینجانب مراجعه نموده و خواستار اعلام حمایت همه جانبه از ایشان شدند گفت:یقین دارم خانم دکتر زمانی درست حرکت می کند و .... حمایت پزشکان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دکتر زمانی
شمال نیوز / ویژه :  دکتر عالیه زمانی کیاسری ،کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با حضور در بیت شریف حضرت آیت اله حاج شیخ مهدی زمانی کیاسری،از روحانیون سرشناس استان و امام جماعت مسجد امام حسین«ع» ساری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پس از ارائه گزارش خانم دکتر زمانی در خصوص علت ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چگونگی تبلیغات انتخاباتی،آیت اله زمانی کیاسری در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور خانم دکتر زمانی در عرصه انتخابات گفت:خانم دکتر زمانی  انسانی شجاع،باهوش،صدیق،متدین و دارای انگیزه وافر خدمت رسانی به مردم است.

وی سپس با اشاره به ویژگیهای یک نماینده خوب برای مردم گفت: نماینده خوب کسی است که آگاه به مسائل زمان و مکان و نیاز واقعی حوزه انتخابیه خود باشد.آیت اله زمانی تصریح کرد:نماینده اصلح باید زبان گویای مردم باشد و در پیگیری مطالبات آنان ترسی به خود راه ندهد.

وی گفت: شجاعت وآگاهی از مقتضیات زمان و مکان در حقیقت از ویژگیهای بارز یک نماینده است.

وی با اشاره اینکه از زمان اعلام  حضور خانم دکتر زمانی برای انتخابات مجلس،گروههای مختلف شهروندان ساروی به اینجانب مراجعه نموده و خواستار اعلام حمایت همه جانبه از ایشان شدند گفت:یقین دارم خانم دکتر زمانی درست حرکت می کند و شک ندارم. او هم باهوش است و هم آگاه است و به درستی می داند که کشور چه نیاز دارد،استان چه نیاز دارد و شهرستان او چه نیازی دارد.

وی تصریح کرد:خانم دکتر زمانی در مدیریتهای گذشته خود نشان داده است که در دفاع از حقوق مشروع مردم و صیانت از بیت المال با کسی مسامحه نخواهد کرد .وی افزود:امیدوارم لطف خداوند شامل حال ما و ایشان شود و اگر چنین شود مطمئن هستم ایشان در مجلس خواهند بود.


* حمایت پزشکان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دکتر زمانی

جمع کثیری از پزشکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران وهمچنین انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران شاخه مازندران با صدوراطلاعیه ای حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری خانم«دکتر عالیه زمانی کیاسری» اعلام کردند.در بخشی از اطلاعیه آمده است:

« ما پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و فعالان حوزه سلامت استان مازندران و به ویژه شهرستان ساری ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت با تمام عظم خود دردهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی حضور یافته و در این عرصه پرشور حمایت قاطع خود را از همکار شایسته و بانوی فرهیخته سرکار خانم دکتر عالیه زمانی کیاسری اعلام داشته و او را کاندیدای اصلح خود  جهت تصدی مسئولیت خطیر نمایندگی مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندرود می دانیم. بی تردید حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسهیل در دغدغه های فعالان حوزه سلامت  و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان و همچنین شهرستانهای ساری و میاندرود،نشان دهنده هوشمندی شهروندان ولایتمدار استان مازندران در خصوص ضرورت  حضور و نقش آفرینی موثر بانوان نخبه در عالی ترین نهاد قانون گذاری کشور می باشد.»


* حمایت جمعی از فرهنگیان ساری و میاندرود از بانوی فرهیخته «دکتر عالیه زمانی »
جمعی از دانشجویان و فرهنگیان شهرستانهای ساری ومیاندرود در دیدار با بانوی فرهیخته خانم دکترعالیه زمانی کیاسری حمایت خود را از کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس دهم اعلام کردند .

گفتنی است پیش از این جمعی از خبرنگاران زن استان و جمعی از پرستاران مراکز درمانی شهرستان ساری نیز حمایت قاطع خود را از دکترعالیه زمانی کیاسری اعلام کرده بودند «خانم دکتر عالیه زمانی کیاسری» کاندیدای مطرح  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستانهای ساری و میاندرود است که حضور ایشان تا کنون موجی از حمایت های مردمی از اقشار مختلف را درپی داشته است.وی که سابقه ریاست بزرگترین بیمارستان دولتی استان یعنی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ،ریاست بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری و ریاست دانشکده پرستاری را در کارنامه دارد از اعضای برجسته هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در رشته بیهوشی است. وی همچنین دارای حضوری فعال در عرصه های علمی و اجتماعی استان بوده و از چهره های شناخته شده مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران است.


* حمایت جمعی از خبرنگاران استان مازندران از « دکتر زمانی »

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران حمایت خود را از حضور خانم« دکترعالیه زمانی کیاسری» کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ساری و میاندرود اعلام کردند. در بخشی از بیانیه این خبرنگاران آمده است: بی تردید حضور ارزشمند بانوان ایران اسلامی در عرصه فعالیتهای اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی از تاکیدات مقام معظم رهبری واز اصول تصریح شده در قانون اساسی است.از این رو با عنایت به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت و بالاترین کانون قانون گذاری و همچنین با توجه به جمعیت 50 درصدی بانوان و نیاز روزافزون این قشر عظیم به قوانین بهینه و متناسب با جایگاه و شانیت بانوی ایرانی ،ضمن حمایت همه جانبه از حضور ارزشمند سرکار خانم دکتر عالیه زمانی کیاسری که سابقه درخشانی را در مدیریت و خدمت خالصانه به شهروندان قدرشناس استان به ویژه ساکنان شریف مرکز استان و همچنین شهرستان میاندرود در کارنامه دارد،از جامعه بانوان و زنان هوشمند و همیشه در صحنه شهرستانهای ساری و میاندرود تقاضا داریم با انتخاب خانم دکتر زمانی کیاسری به عنوان کاندیدای اصلح در روز هفتم اسفند ماه 1394،حماسه ای به یاد ماندنی را در حافظه تاریخ به یادگار بگذارند.


ما زنده به آنیم  که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1394
آنچه که واضح است ،دکترزمانی باباندبازان ورانتخواران ارتباطی نداردواین خود،دراین زمانه گوهری نایاب است ،نکته مهمتراینکه سابقه مدیریتی اش اثبات می کند با اینگونه افرادوباندهای رانت ورانتخواری سرناسازگاری وجنگ دارد ،حیف که زمانه طوری شده که چشمانمان رابه روی این قبیل فاکتورهای مهم بسته ایم ویاشایدبسته اند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.